Klacht Ziggo: Niet serieus nemen klacht en zeggen dat ze gebeld hebben terwijl dat niet zo is!!!

Klachtnummer
# 192437
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ruim 8 jaar zijn wij klant bij ziggo voor tv en internet! De afgelopen 5!! jaar zeer veel problemengehad met internet met als gevolg; torenhoge telefoonrekeningen omdat Ziggo altijd een wachttijd van ruim15 minuten lijkt te hebben op welk tijdstip je ook belt, meerdere malen monteur over de vloer gehad, meerdere malen nieuwe kastjes gehad, monteur kabels buiten nagekeken en de BAM ingeschakeld, BAM medewerkers geïrriteerd want probleem was niet wat en waar Ziggo zei ( wel deels opgelost door BAM) nu wederom al weer jaar problemen met internetverbinding en begin oktober klacht via contactformulier gestuurd!
Na 3 mails nu mail terug gekegen dat ze me afgelopen week hebben geprobeerd te bellen maar dat ik niet opnam?!?! Was hele week thuis, mobiel aan en in handbereik en telefoonnummer meerdere malen doorgegeven!!!
Voelen ons zo niet serieus genomen en verwachten dat er zsm telefonisch contact word opgenomen zoals beloofd en dat ons probleem nu eens opgelost word!

De oplossing

zsm telefonisch contact van Ziggo naar ons met iemand die ons serieus neemt!
Met iemand die onze mail geleden heeft en de gescheiden kent, wat bij jullie al beschreven staat!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen