Klacht Ziggo: Nieuw mobiel abonnement geweigerd door 1 late betaling in 23 jaar

Klachtnummer
# 139367
Gebruiker
A.P.M. van der Hulst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben 23 jaar abonnee van ziggo (voorheen casema) en heb 1x te laat betaald. Nu weigert ziggo mij als abonnee van ziggo mobiel. Lekkere service voor trouwe leden.

Gewenste oplossing

Acceptatie voor ziggo mobiel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen