Klacht Ziggo: Nieuwe telefoonaansluiting werkt niet door modem probleem bekend bij ziggo,

Klachtnummer
# 177615
Gebruiker
Triest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 juli nieuwe telefoonaansluiting bij mijn 95-jarige moeder. Probleem met aanmelden modem door ziggo monteur. Blijkt een storing te zijn.
19 juli 2 x gebeld met ziggo probleem wordt opgelost zeggen ze. Om 18.00 uur weer 1,5 uur gebeld met ziggo. probleem wordt opgelost, dus niet. Als na 48 uur niet opgelost is moeten we maar terugbellen!
20 juli klachtenformulier verstuurd binnen 10 minuten telefoontje dat probleem vandaag opgelost wordt. Dhr. Hommes vind het geen stijl van Ziggo etc . Om 12.00 uur telefoontje gekregen dat hij pas vrijdagmiddag monteur kan sturen.
Dus mijn 95-jarige moeder zit een week zonder telefoon, dankzij Ziggo. En als "klant" kan je geen kant op.

De oplossing

Een vandaag werkende telefoonaansluiting voor mijn moeder

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen