Klacht Ziggo: Nog steeds geen tv/radio

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 376814
Gebruiker
J.P. Buchholz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Monteur geweest maandag 8.00 uur heeft mediabox xl vervangen wegens defect.Installaiteproces kon niet voltooid worden aldus monteur, moest maar enkele uren wachten,monteu ondertussen vertrokken. Dezelfde dag 3x contact gehad met de klantenservice, even wachten meneer wordt binnen enkele uren opgelost, later binnen 24 uur, we zijn nu 48 uur verder en nog steeds kan ik de box niet gebruiken.

Gewenste oplossing

contract ontbinden zonder wederom gebeld te worden
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen