Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Nog steeds geen tv/radio
Details
Klacht
Monteur geweest maandag 8.00 uur heeft mediabox xl vervangen wegens defect.Installaiteproces kon niet voltooid worden aldus monteur, moest maar enkele uren wachten,monteu ondertussen vertrokken. Dezelfde dag 3x contact gehad met de klantenservice, even wachten meneer wordt binnen enkele uren opgelost, later binnen 24 uur, we zijn nu 48 uur verder en nog steeds kan ik de box niet gebruiken.Gewenste oplossing
contract ontbinden zonder wederom gebeld te worden- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.