Klacht Ziggo: Onaanvaardbare wachttijd

Klachtnummer
# 333003
Gebruiker
C.A. Rutgers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het oplossen van een kabelbreuk in de straat voor internet en tv gaat 4-8 weken duren zegt Ziggo. De dienst die repareert, TeleZuid zegt binnen een week te kunnen inplannen. Ziggo doet dus 3 tot 7 weken over het verstrekken van de opdracht.
Wij zijn twee zzp'ers die afhankelijk zijn van het internet dus 4-8 weken gaat ons veel onkosten opleveren.

Gewenste oplossing

Sneller de opdracht geven tot kabelreparatie aan Tele Zuid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen