Klacht Ziggo: Onderling bellen niet meer Gratis (stiekem niet neer mogelijk)

Klachtnummer
# 58962
Gebruiker
Wiebe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gestuurd aan ziggo, maar stellen dat ik mail heb gekregen (heel klein helemaal onder aan de lijst) zullen niet compenseren.
Aan ziggo
Ben erg onstemd over het "stiekem" aanpassen van bellen naar klanten ondeling. Wel een mail tarieven aangepast, en ja staat er in ergens onderaan. Wat zo wie so wegvalt bij het lezen. Mijn partner belde atijd via voip met haar vriendin, laat ze alle in een nemen kunnen jullie ook zo bellen "gratis" heeft ze nu en ja ja, niks gratis 25 eurotjes excl. kan ze tien keer voor op en neer rijden.
Wanneeer er reclame gemaakt wordt met gratis IN KOEIELETTERS dan ook graag NIET MEER GRATIS INKOEIELETTERS.
___________________
Dit zijn waarschijnlijk erg veel inkomsten verkregen op een oneerlijke mannier.
Ik hoop dat dit soort praktijken aangepakt kunnen worden.

ik heb op het moment gren alternatief om een andere provider te kiezen, heb verder nooit klachten maar dit is stelen (er zijn er die dit geld niet kunnen missen).

Groet
W. van Vondel

Gewenste oplossing

Van alle Klanten die dit niet in de gaten hebben gehad compenseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen