Klacht Ziggo: Ondeskundig omgaan met klanten en klachten. Niemand weet iets.

Klachtnummer
# 271036
Gebruiker
Laaiend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een vraag over een factuur die niet klopte en de belofte dat dit met de volgende factuur in orde zou worden gebracht, ben ik van het ene op het ander, moment uit mijn zenderpakket waar ik voor betaal, gehaald. Navraag hier over levert na 4 dagen nog steeds niets op. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet iets. Afwachten is het enige antwoord wat ze me kunnen geven. Is dit normaal? Dacht het niet.
Met vriendelijke groet.
Tom van den Berg

De oplossing

Ze kunnen met 1 stomme handeling je abonnement om zeep helpen maar zijn kennelijk niet in staat dit met die zelfde handeling weer in order te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen