Klacht Ziggo: Ondeskundige medewerkers ieder Zegt maar wat.

Ziggo2017

Jaren heb ik last van blokkerig tv en valt iedere keer internet weg, na al 2 x in t verleden een monteur en tientallen telefoontjes met ziggo werd mij aangeraden om een CE module aan te schaffen 99,00 Euro, nog werkte het niet optimaal!! Heb het daarbij gelaten, maar sinds begin dit jaar werd het blokkerige alleen maar erger ook op zenders waar ik geen last had, nu weer wel!! Dus nam ik contact met ziggo, ze stuurde een monteur en die constateerde dat de kabel van buiten naar binnen niet goed was( na metingen die hij deed) ik kon ook zien dat het koper niet goed in de kabel was doorgetrokken, waardoor er een aannemer een nieuwe kabel van buiten af heeft gekoppeld en door getrokken naar binnen, hiernaar werd het blokkerig wel minder maar nog niet verdwenen!! Waarop ik weer aan de lijn zat met Ziggo, toen kwamen we erop misschien ligt t aan de CE module en het met een HUMAX kastje moest proberen die je in bruikleen krijgt, ik gaf daarvoor toestemming en kreeg het kastje netjes opgestuurd. Nadat ik het ging installeren belde ik Ziggo, omdat ik geen digitale zenders ontving, een medewerker vertelde mij dat de pas die in het HUMAX kastje gestoken zit geactiveerd moet worden en het kan een half uur duren voordat deze zenders zichtbaar zijn( geen beschrijving in de doos zat). Na een half uur had ik idd RTL4 Etc.... Maar na een uur was ik ze weer kwijt, ik weer aan de lijn met Ziggo, toen werd mij verteld dat het zeker 24u kan duren, maar misschien ook eerder...voordat het werkt, ik kan sinds woensdag jl. alleen Nl 1,2,3 kijken, donderdag belde ik weer en kreeg natuurlijk iemand anders die vertelde dat ze de verkeerde CE module hebben geactiveerd (de oude) en dat het wel 72u of meer kan duren.

Maar totaal niet kijken naar de afgelopen jaren slecht ontvangst van tv/internet en gewoon mijn premie ontvangen, niks geen compensatie niks!!
Terwijl ik eerder een klachte wilde indienen en toen zeiden ze als het verholpen is, want ze moesten een begin en een eind datum hebben anders konden ze de klacht niet in behandeling nemen!! En nu kreeg ik doodleuk te horen mevr. Korting 6 mnd dat ik wat we je kunnen bieden.

In ieder geval een compensatie van de afgelopen jaren van slecht bereik.

Ook een klacht indienen over Ziggo?