Klacht Ziggo: Onduidelijke weergave van voordelen Ziggo en Vodafone

Arjan

Sinds kort zit ik naast Ziggo ook bij Vodafone. Dat levert een aantal voordelen op. Bij Vodafone bijvoorbeeld 5 euro korting vanaf de Red abonnementen, hierbij staat dus duidelijk op de voordelenpagina dat het niet voor alle abonnementen geld.

Bij Ziggo krijg je een gratis zenderpakket. hierbij op diezelfde voordelenpagina geen melding van een minimum tv pakket. Achteraf blijkt dit wel zo te zijn. Ziggo geeft toe dat dit beter weergegeven had moeten worden, maar dat het wel in de voorwaarde staat.

Het tv pakket wat ik moet hebben om het gratis zenderpakket te krijgen (1e geen behoefte aan, 2e wel) is 7 euro duurder. Dat maakt het voordeel van 5 euro bij vodafone meteen ongedaan. Ook moet je 20 euro activatiekosten betalen, terwijl je al bij Ziggo zit, en een duurder abonnement wilt nemen.

Ik hoef geen extra zenders in HD formaat of iets dergelijks. Ik wil alleen dat extra zender pakket. Dit mag ook alleen via de Ziggo Go app / website als het niet mogelijk is om dit binnen het huidige tv abonnement in te bouwen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?