Klacht Ziggo: ongeintresseerde medewerker

Klachtnummer
# 274827
Gebruiker
zwaar beledigt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geen tv,dus ziggo gebeld,krijg toch een medewerker aan de tel.die naar onze mening gedronken had,daarop dus een vraag gesteld,hij was super ongeintresseerd..was al''moe''bij het opnemen van onze klacht,en vroeg of we wilde wachten tot maandag.of dinsdag,dus een week geen tv.en was dus beledigt.en verbreekt de verbinding.echt waar,zo ga je niet met mensen om.
wilde natuurlijk geen naam doorgeven,wij zijn klaar met ZIGGO,vr gr

De oplossing

excuus,compensatie,en snelle reparatie,maar droom verder.de tijd van sprookjes zijn voorbij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen