Klacht Ziggo: ongeoorloofde praktijken, het maken van faktur.die geen waarde hebben,want ziggo veranderd ze gewoo

Klachtnummer
# 393359
Gebruiker
jodada
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na veel gebeld en ge maild zijn wij overeen gekomen dat er een vergoeding en verrekening zou worden gedaan wegens voorafgaande ellende met zowel tv als internet. Dit werd toegekend op de rekening prima toegelicht en toegepast.
Maar bij nieuwe maandrekening werd alles teniet gedaan en moest ik zelfs dubbel betalen. Mijn protesten werden niet gehoord en zelfs afgedaan met wij besteden hier geen tijd meer aan af en over. Schandalig er wordt totaal niet gekeken naar mijn brieven met uitleg enz. gewoon af gesloten terwijl ik een tegoed heb.
Zijn dit soort bedrijven zo machtig dat zij bepalen hoe de rekening moet zijn zonder inspraak of protest. Als iets niet klopt heb ik dan geen recht om daarop te protesteren, dan moet ik maar betalen wat zij bepalen want je betaald vooruit.
Wat zijn dit voor praktijken. Ik heb alles met bewijs materiaal klaar staan.

De oplossing

oplossen en terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen