Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Ongewenste geadresseerde reclame
Details
De klacht
Recent heb ik 'post' gekregen van Ziggo. Om te omzeilen dat ik een nee-nee sticker op mijn brievenbus heb, zoals velen, kiest het bedrijf ervoor om hun reclame als post te adresseren 'Aan de bewoner(s) van' mijn adres, en vermoedelijk het adres van iedereen, om zo de reclame door de brievenbus te kunnen krijgen als geadresseerde post. Dit bedrijf lijkt niet de enige.Ik zou echter zeer graag gevrijwaard willen zijn van dit soort ongewenste reclame op mijn deurmat en vraag Ziggo om deze praktijk te staken.
De oplossing
Stop namaak geadresseerde reclameBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.