Klacht Ziggo: Ongewenste geadresseerde reclame

Klachtnummer
# 51146
Gebruiker
Bart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recent heb ik 'post' gekregen van Ziggo. Om te omzeilen dat ik een nee-nee sticker op mijn brievenbus heb, zoals velen, kiest het bedrijf ervoor om hun reclame als post te adresseren 'Aan de bewoner(s) van' mijn adres, en vermoedelijk het adres van iedereen, om zo de reclame door de brievenbus te kunnen krijgen als geadresseerde post. Dit bedrijf lijkt niet de enige.
Ik zou echter zeer graag gevrijwaard willen zijn van dit soort ongewenste reclame op mijn deurmat en vraag Ziggo om deze praktijk te staken.

De oplossing

Stop namaak geadresseerde reclame

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen