Klacht Ziggo: Ongewenste post Ziggo

Klachtnummer
# 141854
Gebruiker
Oipo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij verhuizing is Ziggo op miraculeuze wijze aan mijn naam gekomen. Sinds mijn verhuizing stuurt Ziggo post op mijn naam + adres zonder dat ik enig contact heb gehad. Ook na bellen met Ziggo is er geen oplossing aangeboden, enkel dat er geen manier is om in het systeem datgene aan te passen.

De oplossing

Stoppen met post sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen