Klacht Ziggo: ongewild en ongewenst lidmaatschap van een aspp's club

Klachtnummer
# 126499
Gebruiker
louiseloois@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op de rekening van juni stond ineens het extra bedrag van maar liefst €48,65, met de vermelding code 4070.Premium SMS.
Iedere dinsdag ging mijn mobiel als een gek tekeer maar ik was mij van geen 'kwaad' bewust. Na onze vakantie, telefonisch contact opgenomen, dd 25 juli. De jongen die mij te woord stond erkende het probleem. Er kwamen zeer veel klachten binnen. Na wat heen en weer gepraat, vroeg hij mij te wachten want hij zou met zijn meerdere overleggen. Je wordt dan weggedrukt.... Ik ging van de geloofwaardigheid van deze jongen/ ZIGGO uit en vertrouwde hem op zijn woord. Controleren kon ik niets.
Weer terug aan de lijn.... Hij had toestemming gekregen om mij te vergoeden. Het zou in mindering op de rekening van juli worden gebracht. Dit zou hij in mijn dossier erbij vermelden. Tja, de drie weken van juli (7e, 14e, 21ste) daar moest ik dan wel even weer over bellen.
U begrijpt het al. NIETS in mindering gebracht. MIJN TWEEDE KLACHT VOLGT>

Gewenste oplossing

Sinds 25/7 hebben wij de service geblokkeerd. Zowel het bedrag van €48,65 over de maand juni, als het bedrag €36,07 (7e, 14e, 21ste juli) , wens ik terug!!
DE TERUGBETALING IS MIJ 25/7 TOEGEZEGD DOOR ZIGGO( WERKNEMER EN ZIJN MEERDERE. )
Ik zou na het telefoon gesprek, van vorige week maandag 24/8, binnen 5 werkdagen worden teruggebeld. NIET DUS. Luister beide opnames maar na.
ZIGGO"s toezeggingen zijn helaas waardeloos en betekenen niets.
Bij een contract ga je van de betrouwbaarheid uit van wederzijdse partners.......
Kleine kanttekening is dat ik dit tevens op Face Book zal delen......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen