Klacht Ziggo: Onmogelijk om verhuizing door te geven.

Klachtnummer
# 276225
Gebruiker
Mistermister
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kan geen verhuizing doorgeven... Eerst in de wacht gestaan om de ene dame te woord te staan die aangeeft dat ik bij haar geen verhuizing door kan geven om dat ik van (oud) UPC gebied naar een Ziggo gebied verhuis. Vervolgens een wachttijd van 8 minuten doorstaan om te horen dat de huidige bewoner nog niet heeft opgezegd en dat ik daarom mijn verhuizing niet kan doorgeven..
Hoe omslachtig is dit?? Ik moet nu zelf afwachten totdat de huidige bewoner zijn abonnement heeft opgezegd, totdat ik zelf mijn verhuizing door kan geven.

Gewenste oplossing

Het zou prettig zijn als mijn melding van verhuizing in de wacht wordt gezet, zodat ik er zelf niet achter aan hoef te gaan of de huidige bewoner wel of niet opgezegd heeft.
Als je verhuist wil je gewoon bepaalde zaken kunnen afvinken op je lijst. Nu kan ik elke week gaan bellen en maar hopen dat mijn abonnement op tijd ingaat op het nieuwe adres.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen