Klacht Ziggo: Onmogelijk om verhuizing door te geven.

Mistermister

Ik kan geen verhuizing doorgeven... Eerst in de wacht gestaan om de ene dame te woord te staan die aangeeft dat ik bij haar geen verhuizing door kan geven om dat ik van (oud) UPC gebied naar een Ziggo gebied verhuis. Vervolgens een wachttijd van 8 minuten doorstaan om te horen dat de huidige bewoner nog niet heeft opgezegd en dat ik daarom mijn verhuizing niet kan doorgeven..
Hoe omslachtig is dit?? Ik moet nu zelf afwachten totdat de huidige bewoner zijn abonnement heeft opgezegd, totdat ik zelf mijn verhuizing door kan geven.

Het zou prettig zijn als mijn melding van verhuizing in de wacht wordt gezet, zodat ik er zelf niet achter aan hoef te gaan of de huidige bewoner wel of niet opgezegd heeft.
Als je verhuist wil je gewoon bepaalde zaken kunnen afvinken op je lijst. Nu kan ik elke week gaan bellen en maar hopen dat mijn abonnement op tijd ingaat op het nieuwe adres.

Ook een klacht indienen over Ziggo?