Klacht Ziggo: Onopgeloste problemen met voicemail vaste telefoonlijn

Klachtnummer
# 124644
Gebruiker
aw.karstens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drie keer heb ik telefonisch contact gehad met Ziggo over dat mijn voicemail al na twee keer overgaan van de telefoon aanspringt. Drie keer heeft Ziggo dit gewijzigd, maar de wijziging die men daar invoert blukt niet of blijft niet staan. Na een mail aan Ziggo kreeg ik antwoord dat ik weer moet bellen hierover. Alsof ik er vertrouwen in heb dat het dit keer wel aangepast wordt. Blijkbaar zit er in het systeem daar iets niet goed. Ik vind dit uitermate vervelend, ik kan nooit bijna nooit de telefoon opnemen omdat de voicemail meteen aanspringt. Voicemail uitzetten is geen optie, aangezien ik dan belangrijke telefoontjes kan missen als ik van huis ben.

De oplossing

Probleem blijvend oplossen! Voicemail pas na 20 seconden of meer aan laten gaan. Testen of de wijziging wel blijft staan in het systeem. Klantnummer is 11637961.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen