Klacht Ziggo: Onopgeloste problemen met voicemail vaste telefoonlijn

aw.karstens

Drie keer heb ik telefonisch contact gehad met Ziggo over dat mijn voicemail al na twee keer overgaan van de telefoon aanspringt. Drie keer heeft Ziggo dit gewijzigd, maar de wijziging die men daar invoert blukt niet of blijft niet staan. Na een mail aan Ziggo kreeg ik antwoord dat ik weer moet bellen hierover. Alsof ik er vertrouwen in heb dat het dit keer wel aangepast wordt. Blijkbaar zit er in het systeem daar iets niet goed. Ik vind dit uitermate vervelend, ik kan nooit bijna nooit de telefoon opnemen omdat de voicemail meteen aanspringt. Voicemail uitzetten is geen optie, aangezien ik dan belangrijke telefoontjes kan missen als ik van huis ben.

Probleem blijvend oplossen! Voicemail pas na 20 seconden of meer aan laten gaan. Testen of de wijziging wel blijft staan in het systeem. Klantnummer is 11637961.

Ook een klacht indienen over Ziggo?