Klacht Ziggo: Onrechtmatig geld incasseren en niet meewerken aan oplossing

Klachtnummer
# 109817
Gebruiker
Johnmaree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laatst ontdekte ik dat op een weinig gebruikte rekening al maanden geld geïncasseerd werd door Ziggo. Wij hebben geen abonnement bij ziggo!! Ik heb dit gemeld en besproken, men adviseerde afschriften als bijlage mee te sturen! Dit inmiddels 5 maal gedaan daar Ziggo ze niet ontvangen heeft! Uiteindelijk gaf men het advies ze met een ander email adres te versturen, dit gedaan kreeg vervolgens de melding dat dit email niet in relatie stond met het ticket en dus niet in behandeling is genomen. Inmiddels dus 1,5 uur aan de telefoon gezeten, 16 e-mails verstuurd en nog steeds geen geld terug.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat Ziggo geen enkele intentie heeft een probleem op te lossen. Het hele systeem is er op gebaseerd mensen dusdanig te frustren dat ze afhaken

De oplossing

Het probleem oplossen en de onterecht geïncasseerde gelden terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen