Klacht Ziggo: onregelmatige , slechte tot geen ontvangst van kanalen 26, 601, 602 en 611

Frans

Vele malen eerder heb ik Ziggo gevraagd iets te doen aan de storingen. Telkens werd ik verwezen, op grond van hun vermoedens dat het aan mijn installatie zou liggen terwijl deze door de leverancier is gecontroleerd, software bijgewerkt en deze daarna niet begreep dat er nog steeds problemen waren.
Advies van Ziggo om een antennekabel experimenteel te vervangen, (weliswaar tegen een eenmalige korting op de maadrekening van € 20) zonder consequenties over de afloop van het experiment, te trekken, bleek geen zin te hebben daar de ontvangst wisselend goed, slecht en afwezig bleek.
Daarna geen enkele reactie van de kant van Ziggo.
Plaats van het delict: Noord Drenthe
Zelf heb ik de antennekabel vervangen door een exemplaar van onberispelijke kwaliteit.

Aandacht van Ziggo door een technicus van Ziggo met als resultaat oplossing van de problemen, zonder afschuiving van de verantwoordelijkheid van Ziggo om een goede ontvangst te bieden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?