Klacht Ziggo: Onterecht betalen

Klachtnummer
# 393250
Gebruiker
C. Heasman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waarom moet men voor diensten betalen van snelheid van Ziggo wat daadwerkelijk niet is geleverd. Als iedereen op de kabel zit haal ik lang niet 250mbps waarvoor ik betaal. Ik wil betalen voor dat wat ik hebt kunnen gebruiken.

De oplossing

Zijn er andere klachten binnen NL. Kan ik me niet voorstellen dat ik de enige bent.
Het duurt jaren voordat glasvezel in mijn dorp komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen