Klacht Ziggo: Onterecht hoge rekening.

Klachtnummer
# 106766
Gebruiker
Anna65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn rekening van Ziggo mobiel bedraagt bijna 6x de abbonnementskosten van 1 maart tot 1 april 2015Volgens . Mijn Ziggo app geeft data verbruik 0 aan en ook in Mijn Ziggo mobiel op internet stond het data verbruik op 0.
Vervolgens heb ik het 1200 nummer gebeld en de medewerkster van Ziggo zegt dat er 16 maart een smsbericht is gestuurd dat mijn databundel al verbruikt was, echter de enige sms die ik ooit ontvangen heb van Ziggo is een sms op 23 februari ,dzeze betrof alleen mijn bel/sms bundel.Thuis gebruik ik Wifi van Ziggo en buiten Wifi spots en toch verbruik buiten de bundel?? Ik vind dit een zeer vervelende situatie.

De oplossing

Ik wil dat Ziggo de extra kosten compenseert .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen