Klacht Ziggo: onterechte betaling van de router

teleurgesteld

Onze router was kapot half jaar geleden, alweer. Die router hadden we al jaren, die was nog van uit de tijd van UPC. Dus, bij de mediamarkt een nieuwe router gekocht, die hebben we maar 2 maanden gahad, werkte niet naar behoren. Soms hadden we wel internet en soms niet. Ziggo gebeld, wat blijkt : die eerste oude router van UPC hadden we IN MOETEN LEVEREN, maar wij hadden dat oude ding weggegooid in de kliko, en die nieuwe van de mediamarkt, hadden we nooit mogen kopen ! Dus toen die van de mediamarkt niet naar behoren werkte, hadden we GEEN router meer. Ziggo had WEL een nieuwe voor ons, die het inderdaad PERFECT doet, we hadden binnen 10 seconden, overal super-internet. Ziggo zei dat we NU wel 59 euro moesten betalen ! De rekening kwam al die maanden niet, TOT deze week : de maandrekening plotseling 63 euro HOGER was......Belachelijk.

Ik vind die 63 euro extra onterecht, we betalen sowieso al 84,70 per maand ( dat is al veel, ten opzichte van anderen in de omgeving ) En dan deze maand ook nog een totaal rekening van 147 euro !

Ook een klacht indienen over Ziggo?