Klacht Ziggo: onterechte betaling van de router

Klachtnummer
# 186168
Gebruiker
teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze router was kapot half jaar geleden, alweer. Die router hadden we al jaren, die was nog van uit de tijd van UPC. Dus, bij de mediamarkt een nieuwe router gekocht, die hebben we maar 2 maanden gahad, werkte niet naar behoren. Soms hadden we wel internet en soms niet. Ziggo gebeld, wat blijkt : die eerste oude router van UPC hadden we IN MOETEN LEVEREN, maar wij hadden dat oude ding weggegooid in de kliko, en die nieuwe van de mediamarkt, hadden we nooit mogen kopen ! Dus toen die van de mediamarkt niet naar behoren werkte, hadden we GEEN router meer. Ziggo had WEL een nieuwe voor ons, die het inderdaad PERFECT doet, we hadden binnen 10 seconden, overal super-internet. Ziggo zei dat we NU wel 59 euro moesten betalen ! De rekening kwam al die maanden niet, TOT deze week : de maandrekening plotseling 63 euro HOGER was......Belachelijk.

De oplossing

Ik vind die 63 euro extra onterecht, we betalen sowieso al 84,70 per maand ( dat is al veel, ten opzichte van anderen in de omgeving ) En dan deze maand ook nog een totaal rekening van 147 euro !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen