Klacht Ziggo: onterechte factuur

Klachtnummer
# 370000
Gebruiker
A.J. vd Heuvel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ziggo heeft een aanbieding voor een pakket zonder activatie kosten.
Helaas krijg ik toch deze kosten in rekening gebracht.
Ziggo meld (na diverse telefoontjes) dat dit komt door een andere nieuwe mediabox waar ik niet om gevraagd heb.
Ik ben al langdurig aangesloten door Ziggo met verouderde apparatuur wat ook door de monteur vermeld wordt.
Helaas is Ziggo niet bereid om de kosten terug te storten.

Gewenste oplossing

Activatie kosten terug gestort krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen