Klacht Ziggo: Onterechte incassokosten, zwaar benedenmaatse kwaliteit leveren voor het geld wat ze vragen.

Plakbandje

Elke dag storingen (horizon box). Steeds de stroom eraf moeten halen omdat het apparaat vastloopt. Opnames die je hebt ingesteld worden spontaan eruit gegooid zodat je dus niks te kijken hebt als je thuis komt. 1 keer een herinnering ontvangen die ik heb betaald op de laatste dag van de termijn en wat doen ze.......... krijg je gewoon de incassokosten op je volgende factuur. En dit terwijl ik al 10 jaar klant ben en nog NOOIT te laat ben geweest met betalen. Ik voel me als klant misbruikt en uitgemelkt. Ohja heb ook videoland en wat denk je??? Het werkt NIET!!!! Zowiezo niet op prime time.... als ik geluk heb kan ik s nacht kijken en heb zelfs het medium internetabonnement, zou moeten werken zou je verwachten.........

25 euro terugstorten of in mindering brengen op de volgende factuur.

Ook een klacht indienen over Ziggo?