Klacht Ziggo: onterechte inkassokosten

Klachtnummer
# 82162
Gebruiker
Henryvanr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 6 okt rekening betaald , op 7 okt brief met rekening en inkassokosten van 12.50 extra ontvangen.
betaling en brief elkaar gekruist , dus ga ervan uit dat die 12.50 niet in rekening worden gebracht.
afgelopen week nieuwe rekening en wat zie ik , die 12.50 staan op de nieuwe rekening als zijnde niet betaalde inkassokosten .
al 3 dagen met webcare aan het twitteren hierover , al diversen keren uitgelegd dat er betaald is voordat de rekening kwam .

De oplossing

dat de 12.50 gewoon zoals het hoort van de rekening gehaald worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen