Klacht Ziggo: onterechte prijsverhoging

Raoul

Vorig jaar werden de abonnementen verhoogd. Mijn abonnement stond niet in de totaal lijst. Geen reactie op mails. Dit jaar idem. Nu blijkt, omdat ik een internetabonnement heb al 20 jaar die nu niet meer los te verkrijgen is en bij mijn ouders woon die hun eigen tv abonnement hebben (dus zelfde adres en achternaam, verschillende voorletters en klantennummers) dat voor hun hetzelfde is als een combi-abonnement tv-internet en die verhoging door berekenen aan 2 verschillende klanten. Dit kan en mag niet. Ik ben een andere eigen zelfstandige klant, en moet een onterechte prijsverhoging betalen die niet in de totaallijst terug te vinden is. Ziggo doet niets. Dit is fraude, misleiding en onterecht. Wat kan ik hiertegen doen?

Terugdraaien onterechte prijsverhoging en terugbetalen teveel betaald abonnementsgeld. Mede omdat ze vorig jaar helemaal geen gehoor gaven aan het probleem en ik niet zomaar door omstandigheden een andere provider kan nemen. En al helemaal niet meer nu ze fuseren (met upc).

Ook een klacht indienen over Ziggo?