Klacht Ziggo: onterechte prijsverhoging

Klachtnummer
# 94020
Gebruiker
Raoul
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar werden de abonnementen verhoogd. Mijn abonnement stond niet in de totaal lijst. Geen reactie op mails. Dit jaar idem. Nu blijkt, omdat ik een internetabonnement heb al 20 jaar die nu niet meer los te verkrijgen is en bij mijn ouders woon die hun eigen tv abonnement hebben (dus zelfde adres en achternaam, verschillende voorletters en klantennummers) dat voor hun hetzelfde is als een combi-abonnement tv-internet en die verhoging door berekenen aan 2 verschillende klanten. Dit kan en mag niet. Ik ben een andere eigen zelfstandige klant, en moet een onterechte prijsverhoging betalen die niet in de totaallijst terug te vinden is. Ziggo doet niets. Dit is fraude, misleiding en onterecht. Wat kan ik hiertegen doen?

Gewenste oplossing

Terugdraaien onterechte prijsverhoging en terugbetalen teveel betaald abonnementsgeld. Mede omdat ze vorig jaar helemaal geen gehoor gaven aan het probleem en ik niet zomaar door omstandigheden een andere provider kan nemen. En al helemaal niet meer nu ze fuseren (met upc).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen