Klacht Ziggo: ontvangst tweede TV digitaal valt weg

Klachtnummer
# 105644
Gebruiker
J.M. de la Court
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na de zenderomschakeling van Ziggo eind maart heb ik geen digitale ontvangst meer op de tweede televisie in de slaapkamer. Analoog signaal doet het wel. Defect is begin april gemeld bij Ziggo die geven toe dat het aan de zenderomschakeling ligt waarbij van andere hogere frequenties gebruik wordt gemaakt waarbij de fouttolerantie sterk is verminderd. Ik kreeg een nieuwe coax kabel opgestuurd als douceurtje, maar dat lost het natuurlijk niet op. Of ik zelf dan maar een dure signaalversterker wil aanschaffen. Die had ik in de oude situatie niet nodig. Ziggo jaagt zo de klanten op kosten waarbij zij zelf de oorzaak zijn van een andere situatie.

De oplossing

Ik verwacht van Ziggo dat ze mij zo'n signaalversterker ter beschikking stellen, eventueel in bruikleen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen