Klacht Ziggo: Ontzeggen contract.

daan111

Vanaf september 2015 heb ik een contract van een jaar bij ziggo aangesloten.
Bij de voorwaarden heeft de heer Gerritsma mij verzekerd dat telefoon kosten naar buitenland via VolopBellen Altijd 0,10 cent per gesprek zouden zijn, namens vaste nr. in Roemenië. Ik heb zelf met ziggo gebeld om dit voor mijzelf te bevestigen en de heer Mohammed van de ziggo centrale heeft mij ook bevestigd dat bellen naar vaste telnr. in Roemenië 0,10 cent per gesprek is.
Nu twee manden later blijkt te zijn dat bellen naar Roemenië 0,10 cent per minuut is.
En ik zit met een pittige rekening omdat ik naar Roemenië voor een bedrag van 45.88 euro had in twee maanden gebeld.
Bij deze heb ik contact genomen met ziggo klachten dienst.
Je blijft 30 min. wachten en wordt je doorverbonden met 5 personen en moet je aan iedere persoon jouw verhaal vertellen en voor oplossing niets.
Ik wil mijn contract met ingang van volgende maand opzeggen wegens oplichting.

Ik wil vanaf de volgende maand mijn contract bij Ziggo opzeggen vanwege oplichting.
Verkopen van een andere product dat afgesproken is geweest.

Ook een klacht indienen over Ziggo?