Klacht Ziggo: opdringen abonnement aan de voordeeur bij ouderen

Klachtnummer
# 264325
Gebruiker
Guepin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verkoop aan de deur bij ouderen.
Oudere mensen wordt een Ziggo overstap opgedrongen aan de voordeur.
Ze weten niet wat ze kopen, ze weten niet eens dat ze iets kopen.
Dit gebeurde afgelopen week bij mijn schoonouders in Zutphen waar de hele flat werd afgewerkt.
Het ging om een Ziggo alles-in-1 pakket voor TV internet en bellen.
De schoonouders hebben een internet aansluiting bij XS4all die prima functioneert, en geen behoefte aan deze aanbieding. Navraag bij hun leerde mij dat ze niet wisten of ze iets hadden afgesloten, wel ergens een handtekening gezet.
Inderdaad volgde een email met bevestiging van afsluiting van een overeenkomst.
We proberen u hier vanaf te komen.
En hopen dat U hier iets aan kan doen.

met vriendelijke groet,
Tony Guepin (tony@guepin.com)

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen