Klacht Ziggo: open eindversterkkast (zeer gevaarlijk) en schadeclaim

Klachtnummer
# 128570
Gebruiker
Mets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds bliksem inslag en provisorische reparatie nu al 4 weken (!) en talloze malen contact met Ziggo nog een steeds een open eindversterkkast ondanks alle toezeggingen.

Door misverstanden, niet opkomen dagen, geen reserveonderdelen, etc. 1 week zonder alle diensten (telefoon, internet, tv en radio) gezeten. Daardoor mijn bedrijf ook een hele week uit de lucht.

Ondanks het invullen van diverse contactformulieren en bellen geen enkele inhoudelijke reactie!! Schandalig!!

De oplossing

de kast dichtmaken en schadevergoeding bespreken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen