Klacht Ziggo: Opgelicht!

Klachtnummer
# 32654
Gebruiker
federn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 15 dec 12 had ik ernstige problemen met internet, dit gemaild zonder enig antwoord! Hetservice nr 1200 gebeld die verwezen mij naar het 0900 nr, daar zou dan mijn CP overgenomen worden en zou dit binnen enkele minuten voor elkaar zijn! Na een half uur viel hij weg, naar een tijdje weer geprobeerd en idem hetzelfde. In het totaal heb ik dus 1 uur en 15 min verbinding gehad, er werd mij aan geraden om iemand thuis te laten komen kosten plm 59, euro. Ik ben hier niet op ingegaan omdat ik sterk het gevoel kreeg van geldklopperij! Er is wel een extra rekening van mijn bank afgeschreven ivm dat zogenaamde betaalde service nr! Bij de senioren CP club heb ik om hulp gevraagd, er is toen binnen twee dagen iemand bij mij thuis gekomen en had dit in een zeer korte tijd opgelost! Kosten 15 euro en een zeer geweldig en keurige man die dit echt op een zeer profesionele manier heeft opgelost! Ik overweeg dan ook om naar een andere Instelling te gaan, want bij Ziggo bestaan geen nette Ser

De oplossing

Ik wil gewoon het geld wat ik betaald heb voor iets wat niets opgeleverd heeft, terug gestort krijgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen