Klacht Ziggo: Ophouden

Klachtnummer
# 253774
Gebruiker
geekie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens verhuizing opgezegd bij Ziggo, ook omdat ze gemaakte afspraken niet na kwamen en me voor niets naar de winkel lieten komen, toen iets zouden leveren op mijn nieuwe adres wat vervolgens niet gebeurde(2 mnd zonder t.v/internet gezeten daardoor!) afgesproken dat ze voor mij zouden opzeggen bij Vodafone thuis, wat ze niet gedaan hebben waardoor ik nog maand moest betalen aan Vodafone, toen was ik er klaar mee en heb Ziggo opgezegd en een bevestigingsmail ervan gehad.
Maar blijf mails krijgen en heb nu al voor de 2e keer een ongewenste bestelling gekregen en ook meteen weer retour gestuurd. Heb al minstens 10 telefoontjes gepleegd met klantenservice,maar dat haalt niets uit! Het probleem zit hem waarschijnlijk in dat nieuwe bewoner van mijn oude adres nu iets heeft aangevraagd maar omdat ik op dat adres woonde en bij hun daarop in systeem sta krijg ik het op mijn naam,ook de mails erover en mijn rekeningnummer staat i.d mail,maar ik zit al sinds november bij KPN.Ziggo wil me ook niet verwijderen bij hun uit het systeem. heb de bewoner van mijn oude adres ook al een brief gestuurd erover,maar niets schijnt te helpen en ben een beetje de wanhoop nabij.

De oplossing

Dat Ziggo het eindelijk goed noteert en afhandeld, ben al sinds oktober bezig sinds mijn verhuizing.Ik heb niets aangevraagd en wil geen pakket meer ontvangen kom nooit meer terug bij Ziggo als klant, maar een excuus zou minstens op zijn plaats zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen