Klacht Ziggo: oplossen storingen

cammie

Problemen met de doorgifte van bepaalde zenders sinds UPC is opgegaan in Ziggo. Melding gemaakt, monteur geweest. Deze heeft tussen de muur en tv een versterker geplaatst, probleem opgelost? Niet dus. Nu heb ik strepen op bijna alle zenders, van boven naar beneden en v.v. Niet continu maar wel storend. De versterker dempt niet afdoende waardoor het modem te warm kan worden en zich kan uitschakelen. Om dit te ondervangen zijn 2 splitters geplaatst. Ene probleem is "opgelost" (volgens Ziggo) maar een ander probleem ontstaan. Reparatiekosten zijn niet vooraf kenbaar gemaakt net zomin als de plaatsing van de versterker als de beste oplossing. Rekening: 110 euro.
De storing heb ik gemeld via het contactformulier met het bij Ziggo vermeldt staande mail adres. Op deze manier is de afspraak met de monteur gemaakt. Nu werkt dit ook niet meer. Volgens Ziggo accepteert het formulier geen punt in mijn mail adres!!
Via ander mailadres geen contact mogelijk, wordt niet herkend.

Oplossing van de problemen, van zowel de doorgifte van de tv signalen als het mail adres.
(Ziggo kan wel met mij mailen maar andersom niet)
Ben niet tevreden met de manier waarop de bekabeling door de monteur is geïnstalleerd, dit dient veranderd te worden zodat het modem niet te warm wordt.
Reparatiekosten mogen niet in rekening gebracht worden daar de storing tussen muur en 1e toestel bevindt. Deze kosten zijn wel in rekening gebracht.
Compensatie voor alle door mij gemaakte (telefoon)kosten doordat mailen niet mogelijk is.

cammie
    Belachelijk dat dit bedrijf niet aangesloten is bij Klachtkompas.
    Waarschijnlijk vanwege het grote aantal klachten dat er is over Ziggo. Ik stap op korte termijn over naar een ander.

cammie

Ook een klacht indienen over Ziggo?