Klacht Ziggo: Oplossen voorgoed

Klachtnummer
# 263744
Gebruiker
A.van de wouw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zijn nu ruim twee jaar klant bij ziggo. Wij hebben alleen nog maar slechte ervaring met ziggo. Internet valt heel veel uit , en dan moeten onze kinderen huiswerk opsturen, mijn man moet thuis werken, nou mooi niet. Bankzaken kunnen we niet regelen en ga zo maar door..Vorige week vanaf 26 mei geen of slecht internet en dan ook geen vaste telefoon. Er is in die periode regelmatig contact geweest met ziggo. We moesten telkens resetten. Ja leuk , daar betalen we voor. Elke maand wordt er een bedrag afgeschreven voor diensten die het niet doen. En dan telkens die beloftes die ze ook al niet nakomen. Wij zijn de klos, alweer.

De oplossing

Altijd internet en vaste telefonie, waar we voor betalen . En niet telkens naar de meterkast om te resetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen