Klacht Ziggo: Opvolging abonnementswijzigingen

Dommel13

Zoveelste keer dat Ziggo niet datgene nakomt wat het belooft. Bij elke opzegging in het kabelabonnement (zoals Film1 of Volop Bellen, maar ook een verhuizing) volgen bevestigingen per e-mail/brief maar wordt de factuur in de maanden erna niet aangepast, worden dus ten onrechte kosten in rekening gebracht en moet ik weer contact opnemen (als je een product extra wilt afnemen is de administratieve verwerking ervan verrassend genoeg geen probleem voor Ziggo). Mij werd ook een nieuw modem beloofd en bij navraag gezegd 'dat ik er al een heb'. Al met al heb ik in een half jaar tijd vier maal contact moeten opnemen. Hierbij wordt bij dit miljardenbedrijf steeds gesproken van 'een systeemfout'. Betreft dit keer de factuur voor juli waarop weer kosten voor Volop Bellen in rekening wordt gebracht terwijl dit op 7 mei is opgezegd, wat door Ziggo zowel per e-mail als schriftelijk is bevestigd. Ik overweeg een andere partij zoals KPN een kans te geven mij onbezorgd diensten te laten leveren.

Compensatie

Ook een klacht indienen over Ziggo?