Klacht Ziggo: Opzegging FOX Sports!!

Klachtnummer
# 173626
Gebruiker
Nico
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18 mei jl besloot ik geen gebruik meer te willen maken van Fox Sports via Ziggo. Dus via de website van Ziggo alle stappen doorlopen en Fox Sports opgezegd. Kreeg een paar dagen later een mail met de bevestiging dat mijn Fox Sports per 18 juni beeindigd zou worden.. Eind mei krijg ik de factuur van Ziggo waarop ik voor de hele maand juni Fox Sports moet betalen.
Nogmaals ingelogd bij ziggo om te kijken of mijn opzegging wel goed was doorgekomen..NERGENS IETS TE VINDEN!!!. Dus dan maar bellen met Ziggo. en ja hoor de opzegging was doorgekomen en per 18 juni zou ik geen gebruik meer maken van Fox Sports.. Ziggo kan dat niet direct verwerken op de factuur, maar wordt met de eerstvolgende factuur gecrediteerd werd mij verteld..
Inmiddels is het eind juni en krijg ik mijn nieuwe factuur van Ziggo.. Tot mijn grote verbazing GEEN Creditering van FOX Sports!!. dus maar weer bellen...
Ze gaan het wel een keer crediteren, maar dat zal dan ergens eind juli of begin augustus zijn!!!!

De oplossing

Het lijkt mij toch niet zo moeilijk om wanneer iemand iets opzegt, dit gelijk te verwerken op de factuur..we leven in 2016, niet meer in 1980.......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?