Opgelost door Ziggo: Opzegging niet mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 257770
Gebruiker
bjros
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Ik ben genoodzaakt mijn huis te gaan verkopen. Bij Ziggo heb ik nog een abonnement t/m oktober 2017, dit is kosteloos op te zeggen als je een brief van inschrijving vanuit de gemeente ontvangt. Deze brief krijg ik pas na 1 juni 2017 vanuit de gemeente echter kan ik na 1 juni 2017 geen gebruik meer maken van de Ziggo diensten. Nu dien ik dus 1 of misschien wel 2 maanden extra te betalen terwijl ik er geen gebruik meer van maak. Dit na jaren klant te zijn geweest.

De oplossing


1. Kosteloos opzeggen.
2. Ik kan bewijzen dat mijn huis is verkocht per 1 juni 2017.
3. Mijn nieuwe adres per 1 juni 2017 heeft nog een contract vanuit een andere aanbieder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bjros
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen