Klacht Ziggo: Opzegging Ziggo waardeloos

Klachtnummer
# 307564
Gebruiker
R. Ramesar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018.

De oplossing

Ik wil het juiste bedrag ontvangen, t/m 12 januari 2018, zonder extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?