Klacht Ziggo: Opzegging

Klachtnummer
# 68918
Gebruiker
ayran
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OP 19-06 heb ik mijn alles in 1 abonnement bij ziggo opgezegd.
Krijg netjes een bevestiging per mail en na paar dagen ook brief per post.
Krijg ik vandaag toch nog een factuur.
Bel ik op met klanten service na 5 min wachten krijg ik een dame aan de lijn, na netjes gegroet te hebben vraag ik naar haar naam, krijg ik als antwoord "nee meneer dat kan iku helaas niet vertellen"
Ok, ik mijn verhaal gedaan, zegt ze tegen mij "ja uw abonnement is niet opgezegd, ik ga u doorverbinden met de opzeggng afdeling kunt u alsnog opzeggen"
Kom ik daar, moet ik mijn verhaal helemaal opnieuw doen. Wat gewoon tegen mij gezegd, ja opzegging is neit doorgekomen, ga per vandaag opheffen. Nieuwe factuur die loopt vanaf 1-8 t/m 3108 moet ik wel gewoon betalen en zal die later weer terug krijgen, wanneer kon ze niet vertellen.
Zegt ze ook netjes erbij, als u niet betaald dan krijgt u incasso kosten!

Dit is toch absurd, ziggo maakt een fout en nog zo onbeleefd.

De oplossing

Dat ik nieuwe factuur niet hoef te betalen. En alle teveel betaalde na 19-07 netjes gecrediteerd word.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen