Klacht Ziggo: Oude modem

Eline

Had 1,5 week al geen internet/tv/telefoon. Na een week is een monteur langs gekomen. Heeft het opgelost. Op hetzelfde moment gaf hij aan dat mijn box sterk was verouderd en ik 30 aan WiFi had terwijl dit150 moest zijn. Klaarblijkelijk betaal ik al jaren € 60,00 voor iets wat ik niet heb. Direct daarna naar ziggo gebeld en doorgegeven dat ik dit niet snap waarom ik niet wordt geïnformeerd dat ik oudmateriaal heb en al helemaal niet de juiste internet! Ziggo geeft aan dat ik dat zelf in de gaten moet houden. Pardon!!! Volgens mij ben ik klant en betaal ik € 720 per jaar en ontvang ik niet waarvoor ik betaal. Diegene die de klant moet informeren is ziggo en niet andersom. Gevraagd wat zij hieraan kunnen evt financieel NIKS! Ik krijg een nieuw pakket thuisgestuurd en dan krijg ik wel een monteur die het gratis installeert. Dus al die jaren dat ik heb betaald voor iets wat niet juist is dan maar pech. Wat een waardeloos bedrijf zeker niet op klanten gericht alleen op zichzelf!

Ik wil wen financiële vergoeding.

Eline