Klacht Ziggo: Oude modem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182772
Gebruiker
Eline
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had 1,5 week al geen internet/tv/telefoon. Na een week is een monteur langs gekomen. Heeft het opgelost. Op hetzelfde moment gaf hij aan dat mijn box sterk was verouderd en ik 30 aan WiFi had terwijl dit150 moest zijn. Klaarblijkelijk betaal ik al jaren € 60,00 voor iets wat ik niet heb. Direct daarna naar ziggo gebeld en doorgegeven dat ik dit niet snap waarom ik niet wordt geïnformeerd dat ik oudmateriaal heb en al helemaal niet de juiste internet! Ziggo geeft aan dat ik dat zelf in de gaten moet houden. Pardon!!! Volgens mij ben ik klant en betaal ik € 720 per jaar en ontvang ik niet waarvoor ik betaal. Diegene die de klant moet informeren is ziggo en niet andersom. Gevraagd wat zij hieraan kunnen evt financieel NIKS! Ik krijg een nieuw pakket thuisgestuurd en dan krijg ik wel een monteur die het gratis installeert. Dus al die jaren dat ik heb betaald voor iets wat niet juist is dan maar pech. Wat een waardeloos bedrijf zeker niet op klanten gericht alleen op zichzelf!

De oplossing

Ik wil wen financiële vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry