Klacht Ziggo: Overnemen abonnement

Klachtnummer
# 54729
Gebruiker
nettie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag het abonnement van mijn ex vriend overnemen omdat hier mijn vaste telefoonaansluiting aan vast zit wat ik al bijna 20 jaar heb.Dit kon niet zei ziggo ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten,Het abonnement van mijn ex vriend kan wel worden opgezegd maar die van mij niet omdat ik in okt een jaar contrakt heb afgesloten en dat van mijn ex vriend is bijna afgelopen.Ze kunnen mij wel afsluiten maar ze kunnen het niet omzetten.Ik zit dus nu met 2 abonnementen op 1 adres wat ik niet kan betalen!!
Ik heb zelf een brief geschreven naar ziggo met dit antwoord dat het niet kan.
Wat kan ik doen??
Mvg A.Greidanus.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ik het abonnement van mijn ex vriend overneem tegen dezelfde prijs die ik nu betaal dat is 43,95 mijn ex vriend betaalde 30 euro per maand !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen