Klacht Ziggo: Overstap naar ziggo geheel fout gegaan.

Klachtnummer
# 376545
Gebruiker
Grace
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overstap service van kpn naar ziggo is geheel fout gegaan. Ik heb bij kpn als bij ziggo een klacht neergelegd, maar heb ik van ziggo nog niks terug gekoppeld gekregen. Kpn zegt dat ziggo de overstap heeft geannuleerd, ziggo zegt van niet en beide factureren bij me. Ik wil heel graag dat ziggo dit met kpn oppakt ipv dat ik nu met een hoop ellende en dubbele facturatie zit. Dit kan nooit de bedoeling zijn van een overstapservice toch?

De oplossing

Dat ziggo dit samen met kpn oplost en niet alles via de klant speelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen