Klacht Ziggo: Overstapservice ZIGGO leidt tot contractbreuk en boete van 474,74 euro...

Klachtnummer
# 16425
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo deed een aanbieding voor Zakelijk Office Basis. Ik heb expliciet gevraagd of ik stappen moest ondernemen bij KPN, het antwoord was dat zij ALLES zouden regelen en ik NIETS hoefde doen. ZIggo en KPN hebben me niet op de hoogte gebracht van een opzegtermijn. Ik heb alleen van KPN een brief gehad waarin staat dat er een eindafrekening zou volgen, wat logisch is. Echt geen enkele verwijzing naar een opzegtermijn, contractbreuk of kosten daarvoor. Wel krijg ik nu een boete voor 474,74 euro. Zowel Ziggo als KPN geven aan dat het ‘vervelend’ is, maar kunnen ‘niets doen’. Gezien de vele klachten hierover op internet zou het onderhand handig zijn als ze duidelijker in hun communicatie zijn. Service, heet dat. Betrokken zijn bij je klanten en zo zorgen dat ze straks ook nog klant willen blijven. Erg jammer ook dat Ziggo zich verdedigt met ‘Oh ja, dát stukje had u wél zelf in de gaten moeten houden en regelen, sorry’. Fout! Als jullie ALLES regelen, let je ook op opzegtermijn!!!

De oplossing

Ziggo blijkt niet te reageren op deze site. Maar via de telefoon is het wat makkelijk om zich ervan af te maken met de opmerking dat ze er niets aan kunnen doen, hoewel ze het probleem begrijpen. Verder heel tevreden over Ziggo en service. Jammer dus.... dit is een flinke domper. Neem dan in elk geval de helft van de schuld op je.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?