Klacht Ziggo: Pakket ontvangen die ik niet besteld heb en de verzender niet wil ophalen of de onkosten vergoeden.

Klachtnummer
# 471200
Gebruiker
----------
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is bij ons een pakket van Ziggo bezorgd die wij niet besteld hebben. Het pakket is geadresseerd aan ons adres, echter de naam klopt niet. Ik heb contact opgenomen met Ziggo en bovenstaande doorgegeven. Zij geven aan dat ik het pakket retour moet sturen en dat zij een retouretiket zullen toezenden. Ik heb aangegeven dat het pakket opgehaald mag worden of dat ik het pakket retour zal zenden in ruil voor een tegemoetkoming (vervoers- en parkeerkosten en tijdsbesteding), omdat ik niet om het pakket gevraagd heb. De medewerker gaf aan hierin niets te kunnen betekenen, omdat ik geen klant van Ziggo ben. Dit doet echter niets af aan het feit dat er voor mij wel tijdsbesteding/kosten zitten aan het retourzenden.

De oplossing

Een geldbedrag/waardebon ontvangen waarmee de onkosten gecompenseerd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen