Klacht Ziggo: Pakket ontvangen die ik niet besteld heb en de verzender niet wil ophalen of de onkosten vergoeden.

----------

Er is bij ons een pakket van Ziggo bezorgd die wij niet besteld hebben. Het pakket is geadresseerd aan ons adres, echter de naam klopt niet. Ik heb contact opgenomen met Ziggo en bovenstaande doorgegeven. Zij geven aan dat ik het pakket retour moet sturen en dat zij een retouretiket zullen toezenden. Ik heb aangegeven dat het pakket opgehaald mag worden of dat ik het pakket retour zal zenden in ruil voor een tegemoetkoming (vervoers- en parkeerkosten en tijdsbesteding), omdat ik niet om het pakket gevraagd heb. De medewerker gaf aan hierin niets te kunnen betekenen, omdat ik geen klant van Ziggo ben. Dit doet echter niets af aan het feit dat er voor mij wel tijdsbesteding/kosten zitten aan het retourzenden.

Een geldbedrag/waardebon ontvangen waarmee de onkosten gecompenseerd worden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?