Opgelost door Ziggo: Personeel van Ziggo weet het zelf niet

Jacky05

Ik heb een Ziggo zakelijk abonnement. Ik heb gebeld om te wijzigen naar Particulier. In totaal heb ik 3 x gebeld.
1) 2de dat ik belde heb ik gevraagd om mijn abonnement stop te zetten. Dit gebeurde niet
2) Derde keer dat ik gebeld heb, ben ik meer dan 45 minuten aan de telefoon geweest. Ik ben 4 x personen gesproken. Iemand van de technische dienst vond het erg voor mij en beloofde me dat de bel kosten afgetrokken zouden worden van mijn abonnement en ook beloofde hij me dat hij me later terug zou bellen om te vragen hoe het gegaan was -dit heeft hij niet gedaan.
Het probleem hoorde ik pas na 20 minuten aan de telefoon te hebben gezeten, ik kon overgezet worden van zakelijk naar particulier maar voor het behoud van een van de telefoonnummers moest ik bij zakelijk zijn??? Terwijl zakelijke afdeling mij tot 2x had verwezen naar Particulier???
Ik heb ze een paar mails gestuurd maar tot op heden nog geen reactie. Alleen mails dat mijn abonnement begint op een NIET afgesproken dag!!

Ik wil serieus genomen worden!!!!!!!!!!

Jacky05
    Ziggo heeft contact met me opgenomen en gelukkig heeft deze werknemer het goed afgehandeld.
    Als het goed is wordt vanavond mijn nieuwe pakket geplaatst.

Jacky05

Ook een klacht indienen over Ziggo?