Klacht Ziggo: Prijsverhoging gebracht als "service"

Klachtnummer
# 55223
Gebruiker
EBT
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ziggo had als prettig voordeel dat abonnees onderling gratis met hun vaste toestel konden bellen. Bij de tariefsverhoging voor 1 april staat het volgende:
"Uit onze contacten met klanten blijkt dat er veel behoefte is aan onbezorgd bellen naar mobiele telefoonnummers. Hier komen wij graag aan tegemoet. Daarom passen wij onze telefoonabonnementen aan.
- Bellen met uw vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo kost vanaf 1 april a.s. € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut. Ditzelfde tarief betaalt u al voor bellen naar andere vaste en mobiele telefoonnummers.
- Tevens kunt u vanaf 1 april a.s. kiezen voor het vernieuwde Ziggo VolopBellen Altijd. Daarmee belt u voor een vast laag bedrag per maand onbeperkt naar Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers. Geen verrassingen, altijd hetzelfde lage maandbedrag. "

Hoe breng je een kostenverhoging als service? (zal toch geen 1 april grap zijn?)

Gewenste oplossing

"Ziggo VolopBellen Altijd" voor mensen die dat willen en handhaving van het gratis bellen van abonnees onderling (op de vaste lijn).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen