Klacht Ziggo: Prijsverhoging gebracht als "service"

EBT

Ziggo had als prettig voordeel dat abonnees onderling gratis met hun vaste toestel konden bellen. Bij de tariefsverhoging voor 1 april staat het volgende:
"Uit onze contacten met klanten blijkt dat er veel behoefte is aan onbezorgd bellen naar mobiele telefoonnummers. Hier komen wij graag aan tegemoet. Daarom passen wij onze telefoonabonnementen aan.
- Bellen met uw vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo kost vanaf 1 april a.s. € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut. Ditzelfde tarief betaalt u al voor bellen naar andere vaste en mobiele telefoonnummers.
- Tevens kunt u vanaf 1 april a.s. kiezen voor het vernieuwde Ziggo VolopBellen Altijd. Daarmee belt u voor een vast laag bedrag per maand onbeperkt naar Nederlandse vaste én mobiele telefoonnummers. Geen verrassingen, altijd hetzelfde lage maandbedrag. "

Hoe breng je een kostenverhoging als service? (zal toch geen 1 april grap zijn?)

"Ziggo VolopBellen Altijd" voor mensen die dat willen en handhaving van het gratis bellen van abonnees onderling (op de vaste lijn).

Ook een klacht indienen over Ziggo?