Klacht Ziggo: Problemen met de dienstverlening

Klachtnummer
# 112554
Gebruiker
Irene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat UPC, Ziggo werd, werden al onze producten in huis bar slecht! De internet verbinding, is zeer slecht, erg onstabiel, valt steeds uit. Wifi is nog slechter dan voorheen en de horizonbox geeft spontaan telkens een beveiligingscode waardoor zenders geblokkeerd raken! Dit is onacceptabel en eis een oplossing.

Oh en de extra horizonboxen, resetten zich telkens! Waardoor boven in de slaapkamers amper tv te kijken is!

De oplossing

Eis een oplossing, voor de genoemde problemen. Dit is onacceptabel!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen