Klacht Ziggo: Problemen met radiozenders

klacht

Opeens zijn mijn radiozenders omgezet naar een frequentie die ik niet ken en kan ik nergens op de site van Ziggo een contacformulier hierover invullen, krijg dan ook een error melding. Ook een mail sturen is niet mogelijk (verschillende email adressen die ik had geprobeerd!!) en bellen doe ik niet want wil graag antwoord op papier. Er zou wat veranderen in de regio Haaglanden maar niet aan radio zenders zover ik weet. Heb dan ook wel een overzicht van nieuwe TV zenders gehad maar dat is ook niet echt geheel duidelijk.

Het is gewoon niet duidelijk waar ik nu voor betaal. Het is toch al een vrij hoog bedrag want ook het bedrag voor een acceptgiro word gerekend maar dat is weer een andere discussie. Wil gewoon een duidelijk radio en tv overzicht en uberhaupt een antwoord op vraag.

klacht
    Zal het af moeten sluiten omdat het bedrijf niet bij jullie is aangesloten maar heb nog steeds geen radio overzicht en krijg ook geen antwoord of kan ook niks op Ziggo.nl vinden!!

klacht

Ook een klacht indienen over Ziggo?