Klacht Ziggo: Problemen oplossen of voortijdige beeindiging van de ove, zonder extra kosten, van deze dievenbende!

Klachtnummer
# 403790
Gebruiker
J.D. Risselada
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondertiteling (dus NIET teletekst), uiteraard als deze bij programma's aanwezig is, valt constant weg. Steeds enkele zinnen (vaak ook maar een seconde of wat).

Zodoende zijn dergelijke programma's niet te volgen omdat je a. de ondertiteling gaat lezen maar dan b. weer snel moet overschakelen naar het luisteren. Dit is echt niet te doen en daarmee wordt mijn tv kijkplezier verknald.

Dit is al meer dan zeven!!!! maanden bekend bij Ziggo maar het interesseert ze totaal niets!

Ik heb nu twee keer een brief gestuurd, eerst naar het postbusnummer en de laatste keer naar het bezoekadres van het hoofdkantoor maar krijg geen enkele reactie. Men heeft mijn postadres, telefoonnummer en emailadres maar ik hoor totaal niets! Schande!!!!!!

Omdat de ondertiteling niet 100% werkt en ook nog eens diverse programma's, opgenomen of terug kijken, al begonnen zijn wil ik 20% van het maandbedrag inhouden. Als ik 100% moet betalen moet ik ook 100% kwaliteit verwachten.

Misschien dat Ziggo nu WEL eens reageert want zo met klanten omgaan is te schandalig voor woorden!!

Helaas heb ik geen Facebook anders had ik die zgn. directeur Robin Clements eens nader kunnen berichten.

De oplossing

Oplossen of voortijdige kosteloze beëindiging van de overeenkomst.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen