Klacht Ziggo: Reageer nu eens op de klachten.

Klachtnummer
# 251849
Gebruiker
Reinier
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik heb in maart van dit jaar een abo afgesloten bij ziggo. Na een lang traject (waarbij ik meerdere keren met Ziggo heb moeten bellen) heb ik besloten om het abo op te zeggen. Hierna heb ik Ziggo er nog eens extra op moeten wijzen dat ik apparatuur (een router/ modem en 2 Horizonboxen) van hun in huis heb. Vorige week was is ik helemaal klaar met Ziggo en de apparatuur die hier meer dan een half jaar heeft gelegen. Ik heb de rotzooi op Marktplaats gezet. Daar reageerde Ziggo dus wel op. Later een mail naar Ziggo gestuurd om te melden dat ik apparatuur in huis heb, daar werd wederom niet op gereageerd.
Als ik het spul op MP.nl zet zijn ze bereid om hun grote bek open te trekken en er energie in te steken. Als ik hen er telefonisch op wijs of via mail, wordt er geen flikker mee gedaan!!!

De oplossing

Hier bij ons in huis is het geen opslagplaats voor kutbedrijven die geen flikker voor hun (ex) klanten doen en te belazerd zijn om hun rotzooi op te laten halen. Daarom reken ik huur van €15,- per maand voor 6 maanden. Dat komt neer op €90,-. Zo niet, dan stamp ik de rommel kapot en flikker ik de rotzooi hier in de sloot. Succes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen