Klacht Ziggo: Rekening hoger dan afgesproken en bedrijf is niet te bereiken

Ruud

Het volgende. Een aantal weken geleden slechte ontvangst op de tv in de woonkamer.
Via ziggo chat een monteur geregeld. Er werd me verteld dat als het probleem aan mijn installatie in huis zou liggen dat het voor mijn rekening zou zijn.
Monteur komt langs en gaat wat met een computertje meten en bekijkt alles bij mij in huis en conclusie. In huis was alles goed! Loopt naar buiten naar een grijs kastje in de straat, is daar een kwartiertje bezig en het signaal in huis is perfect. Toen de man klaar was heb ik hem gevraagd, dat ik boven in huis ook geen ontvangst heb (ook nog nooit gehad trouwens. Waarop hij weer in de meterkast kijkt en zegt. Als ik een versterker plaats, heb je boven ook tv.
Dus ik de man vragen wat dat me ging kosten. Antwoord : tussen de 80 en 100 euro en verder helemaal niets
Mijn vraag daarop: voor wie de de gemaakte kosten tot nu toe.
Zijn antwoord. Het enige wat u betaald is de versterker. De rest is voor ziggo.

Nou nu komt het.

Er kwam maar geen factuur, ik had al een aantal keer gekeken of dat geld niet via de automatische incasso werd afgeschreven maar ook dat niet.

24 augustus. Een herinnering van ziggo waar een bedrag op staat van 168 euro.

Nu heb ik al heel vaak gebeld en het via de chat geprobeerd. Maar ik krijg niemand aan de lijn en via de chat kunnen ze niet in het systeem van de facturen en verwijzen me dan door naar : mijnziggo. Wat ik ook probeer maar ik kom daar niet op.

Opgeteld deze week bijna 3 uren in de wacht gestaan met als topper vandaag.
Om negen uur gebeld ( en omdat ik maar niemand aan de lijn krijg voor de optie ; ik wil klant worden gekozen, na 18 minuten een medewerker aan de lijn gekregen die me door zou verbinden met de juiste medewerker , weer 27 minuten in de wacht en de verbinding word verbroken.

Ook heb ik in de afgelopen 1.5 week een contact formulier ingevuld waarop er dan staat dat er binnen 72 uur contact met je word opgenomen. Maar ook geen reactie hierop.

Ben bang dat ik straks met incasso kosten te maken ga krijgen , terwijl ik best wil betalen wat is afgesproken.

Ps de tv boven met de nieuwe versterker doet helemaal niets. Volgens de monteur kon dat een paar uren gaan duren

Wil ook nog wel melden dat ik op dit na dan, als ruim 23 jaar een tevreden klant ben!

Ik wil betalen wat is afgesproken en zou graag hulp hebben om de tv boven alsnog te kunnen gaan gebruiken.
En vind het jammer dat je nooit een medewerker aan de lijn kunt krijgen, als ik de optie kies : uitleg over factuur. Krijg je te horen : u kunt inloggen via mijn ziggo. (Maar wachtwoord vergeten werkt niet

Ook een klacht indienen over Ziggo?